Pages

Sunday, March 6, 2011

besnyer jadi baby~~

lately aku rase pale ney da penuh da ngan bnd2 yang ntah la..xtau nak cakap kan macam mane..
sume nye serba tak kena...sometimes rasa cam nak lariiii je jauh dari sini,,,ntah la..xpaham2...npe mesti ade rase tak puas hati..rasa nak menang jekk..npe aku tak diberi peluang???
npe orang je yang bercakap aku xleh kuar kan pe yang ada kat dalam ati??
tak paham la aku....
bila lah aku leh kuar dari sume masalah niii..
kan bagos kalo kte teros jd bby..xpayah pk sume masalah...hmm..
whatever..
harap harap semuanya akan berubah..
ASAP

2 comments:

mya said...

insyaAllah tiada masalah yang takdapat diselesaikan. bertabah k..

btw akak dpt blog awk dr blog apdisk.
akak super senior awk. :)

shuraiya said...

tq...:)