Pages

Thursday, September 8, 2011

aku meluahkan~~



mengapa aku diuji??
mengapa sekejap sahaja rasa bahagia itu??
mengapa??
aku inginkan satu sesuatu..
ya, sesuatu...
perasaan yakin dan bangga terhadap diri sendiri..
sekarang??
takde??
kenapa??
aku malu..
aku segan..
aku takut..
oh tuhan..
tolong aku..
beri aku kekuatan untuk aku hadap satu permainan hidup yang............
ntah la...
kenapa mesti aku??
kenapa aku??
aku tahu aku diuji...tapi rasa sangat berat..
mata yang memandang...bukan menunjukkan simpati...
bukan menunjukkan kasihan...
tapi...
tundingan jari semata-mata membuktikan kesalahan...
aku diam......
ya,,
diamku bukan bermaksud merelakan...
aku memendam satu perasaan yang sangat berat dan membeku di hati...
sukar diluahkan...
sangat sukar....
ku yakin...
saat-saat gembira dan meyakin kan diriku akan datang..
dan..
memeluk tubuhku yang selama ini.......
sepi berhiaskan tawa kepuraan......