Pages

Monday, September 12, 2011

apeape aje la labu~~

ape perasaan korang ek bila pendapat yang kita bagi dengan bersungguh-sungguh pastu tibe2 je die wat keputusan ngan pendapat die sendiri....
Bukan lah tak bagi nak wat keputusan tu kan..tp gsenye cm dipermainkan kan..yela, tny beriye sgt lah n mcm da stuju kn...pastu tetibe reject!bek tak payah tny aku kalau memang nak buat keputusan sendiri..
Aku pon xd la lorat sangat nak bg pendapat yang xseberapa tu...tapi bila tak bagi pendapat kate tak bagi sokongan..bila dah bagi pendapat dengan pelbagai explaination boleh kate terima pastu...esoknye reject...LALANG betul!
manusia kan..nobody is perfect...biar kan jelah...aku da masak da dengan perangai manusie-manusie ney.....
mungkin aku akan tempuhi lagi banyak manusie yang serupa dan lagi teruk..
dan............
lepas ney aku kate ENTAH, SUKA HATI n IKOT LA ANAK TEKAK KORANG...
tu la pendapat terbaik kottt....

No comments: