Pages

Friday, September 16, 2011

jerawat oh!!

haaaaaiii....
jerawat oi...
kenapa lah tak puas hati sangat ngan aku....
sakit tahu tak??
nak kata tak jaga muka...
dengan kasih sayang aku jaga...
daripada klinik kerajaan, klinik swasta sampai pakar kulit pun dah pergi...
ilang...kejap jerr....
rawatan resdung plak...
asap-asap, facial, buang-buang lendir pun dah..
ape lagi aku nak wat....
kalau duk diam-diam tak sakit takpe..
ney sakit ler...
tak terkilan pun muka jadi tak lawa sebab dah memang tak lawa..
tapi menyakitkan...
bukan muka je sakit..hati pun sakit maaaaaa......
tolong lah!
hilang dari muka aku!!!!

tuLa luahan hati aku...hati aku la...bukan aku..haha

its make me feel so down....

kenapalah die leh jadik begitu serius ekk??
tak pantang ke?? sesekali adala langgar..hehe(sebab pantang nye ayam...my fav)

xcuci muka ke??cuci la!
berangan ea??mane ade!
tak sapu ubat??sapu...mane leh tak sapu..(tapi dah habis)
picit ea??tak...sebab takut..sakit..
selalu mekap??lagi la takkk...
habis tu??????
ini UJIAN untuk aku kott.................
sekian~~

5 comments:

Fara Rara Tralala said...

rimaskan bila ada jerawat.sabo je la :)

me said...

taw takper.....hehe

eva said...

hehe.. kene cukup tido.. jgn tido lewat.. lps tu tiap pagi minum soluable vitamin C.. insyaAllah jerawat tenggelam.. juz share jer..

kalu tak pun.. mayb perubahan hormon kot..

unknown said...

ujian la kot. banyak sangat dosa lu buat. keh keh keh.

me said...

eva : thanx..
unknown : ujian tak semestinya datang bela wat dosa....he