Pages

Tuesday, September 6, 2011

macam mane??



macam mane ape???
hehe..
macam mane nak wat bisnes....
tetiba rasa berminat pulak nak wat bisnes kan..
sebab macam dapat banyak untung jerr..
bisnes yang aku nak wat ney atas talian..online la tu..
banyak benda yang belegar dalam minda aku ney bila nak bukak bisnes sebegini..
antaranya :

 1) kena daftar ke???nak daftar kat mane??
 2) modal banyak ke??leh wat pinjaman??
 3) kena pergi kursus ke?kat mane??
 4) nak dapat kan stok kat mane?
 5) boleh ke aku buat??

dan macam-macam lagi la...
harap-harap ada la yang sudi nak membantu..
sebab berminat la nak buat benda ni semua disamping leh jd bos..ceewaaahh..
kalo ada sesiapa yang lalu dan tahu caranya..mintak tolong yee.......:)

nak tambah pendapatan tok bli kereta idaman...hehe

bila la leh melompat kegembiraan begini..huhu

No comments: