Pages

Tuesday, September 20, 2011

SIAPA AKU PADA TAHUN 2015??

siapa?siapa?siapa??
kenapa 2015??
sebab waktu tu umur aku 25 tahun...hehe
pertengahan umur 20-an...takutnyerr.........
tuLa,,bila fikir-fikir...
nak tua da rupanya aku ney..hehe
tapi adakah pada tahun itu aku sudah menjadi :


 
SEORANG KAKITANGAN KERAJAAN
bukan menteri la....hehe





ATAU





SEORANG PEKERJA DI SEKTOR SWASTA

boleh jugak...:)





ATAU





SEORANG USAHAWAN BERJAYA

mungkin......:)



 



ATAU









TETAP DISINI??????

mengenang nasib diri.........







ATAU







SEORANG SURIRUMAH SEPENUH MASA
oh!noooooooo....muda lagi masa tu...hehe

setelah meneliti semua yang di atas...aku dapat rasakan banyak cabaran yang akan aku hadapi hari-hari dan tahun-tahun yang mendatang...
harap-harap aku tabah dan kuat dalam menghadapi cabaran tersebut......sekian...:D

2 comments:

afif said...
This comment has been removed by a blog administrator.
me said...

insyaAllah kalau ada yang sudi.....:p