Pages

Friday, November 25, 2011

kena block???



Zaman IT lah katekan...kita boleh tahu siapa yang benci tak suka kat kita..
macam mana??tengok facebook..haha
mula-mula friend..lepas tu..tetiba je da xd..
cari-cari tak jumpa lak tu..
ape agaknya perasaan manusia yang terlibat tu ye??
aku tengok dekat status fb kengkawan agak la tragis...
ape die?
"nampak sangat tak suka aku sampai block aku"..sedihkan..huhu
lagi,,
"ape tah salah aku kau block aku."...tragis sungguh..
ada lagi..
"block la,,aku tak heran. ramai lagi kawan aku"..sangat tabah...haha
and..........................
kalau aku yang kena block?????????????
of course aku tak tulis kat status fb..haha..wat semak je...
lantak ko la nak block aku..ade aku kesah???
for me,,
"YOU BLOCK ME IN FB, THEN I BLOCK YOU IN MY HEART"
lagi kejam..huaha.
i do as i say....
kepada kawan - kawan yang pernah kena block tu,,,sabar ye..
jadilah kawan aku...tak pernah nak block org kecuali.......org gilak!
haha
babai!!

*** opppssss...cerite intebiu cket...lepas....tapi kena pegi 2nd intebiu..haha...ingat teros dapat...good luck lagi sekalik...:) ***

No comments: