Pages

Thursday, January 19, 2012

I'm here!!

wah,,,
lama gler rasenye aku tak mencurahkan perasaan kat blog neh...haha
bizi gler lah kott..
perasaan nak menulis tu ada tapi masa tidak mengizin kan...huhu..
hari-hari yang aku lalui sangat lah penat...
bermacam-macam benda yang aku tak sangka akn aku tempuhi berlaku pada diri aku..
tapi...
aku faham...
this is wat i've study, and i've accept it whether like or not..
as time goes by,,,i will learn and understand all the flow....
aku kena kuat dan sabar menghadapi cabaran ini....
dengan pengalaman yang aku kumpul ni,,,
menjadi kan aku "seseorang"......
InsyaAllah.....

p/s : tetibe nak jd bisneswoman lak...:)

1 comment:

Pen Biru said...

Nak buat bisnes ape tu?