Pages

Sunday, June 23, 2013

Allah itu maha Pengampun lagi maha Penyayang... Terima kasih Allah...




tengok video dari ustaz ni..
terasa diri aku begitu kecil..rendah..lemah..
aku malu..
selalu aku lalai..
membuat dosa dosa kecil dan besar..
Hanya dengan Berdoa..
dosa dosaku boleh terampun.. 
Ya Allah.. 
Jauhkanlah aku dari berterusan melakukan dosa setelah Engkau ampunkan aku..
;(

Sebagai manusia kita memang tak terlepas dari melakukan dosa..
sama ada kita sedar atau tidak, kita tetap bergelumang dalam dosa..
Semoga kita istiqamah dalam bertaubat dan berdoa..
dihidupkan dalam rahmat Allah..
dan dimatikan dalam keimanan..
dikurniakan syurga diakhirat nanti..
InsyaAllah....

Ya Tuhan,
Terima kasih..
kerana tetap mengampunkan
segala dosa dosaku..
tetap menerimaku..
walau aku terpalit pelbagai lumpur hina..
Ya Tuhan..
Lindungilah aku,,
Tetapkanlah imanku,,
Teguhkan hatiku..
Bimbing aku...
Bahagiakan aku dengan ingatanku kepadaMu....
Terimalah taubatku Ya Allah...



No comments: