Pages

Wednesday, June 26, 2013

sahabat??

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.


Dengar lagu Najwa Latif ni tiba-tiba aku terfikir..
Aku ada ke sahabat?
macam ciri-ciri yang die nyanyikan tu?
aku ni sahabat ke? yang macam Najwa lagu-lagu kan tu?
kawan dengan sahabat ni ada ke beza nya?
kawan tu sahabat ke?
sahabat tu kawan ke?

Kawan..
RAMAI
merata-rata kawan kita boleh ada..
sehari jumpa boleh dah jadi kawan..

sahabat..
MAHAL
susah nak jumpa..
payah nak cari...

kawan..
ade masa kita senang je..
ketawa-ketawa..
gelak-gelak..
bila nangis?
takde..hilang..

sahabat..
masa ketawa..ketawa besar-besar..
gelak bersama-sama..
bila nangis..
makin dekat, datang, peluk dan sama-sama menangis
dengan kita..

sahabat..
akan terasa kekurangan bila kita bergembira dia tiada di sisi..
yang menangis bila kita sakit dan buat2 sihat..
dia tahu kita tahan sakit tu..
walaupun kita ketawa..

kepada sahabatku..
i miss you.. :)
credit to : meyra dan syahirah..