Pages

Wednesday, October 23, 2013

Kahwin dan kad Kahwin

 
 
 
 
Nak kahwin je mesti ada kad jemputan kan?
cecantik pulak tu.
Nak tarik orang untuk pergi kot?
Kalau orang dah pergi lepas tu kad tu nak dibuat apa?
Recycle jadi kad kahwin aku pulak ea?haha
Pun boleh. Jimaaaattt...
 
Aku bukan ape, kesian tengok kad kad ni semua.
dah buat cantik cantik last last ke tong sampah.
Mesti banyak kos untuk sekeping kad ni semua.
Design pulak mesti ada yang pengantin yang design sendiri.
hissshh..
 
Takpelah.
mungkin adanya kad kahwin meriah la majlis diorang kan.
mungkin la.
yang penting mereka ada bajet dan tak berhutang semata mata untuk kad kahwin..
 
Akhir kata.. waaahh feeling feeling ceramah pulak..haha.
"selamat pengantin baru" kepada mereka yang nak kahwin specially untuk kawan sepejabat aku..
 
nak pegi kee tak.. nak pegi keee tak.. nak pegi keee balik kampung..hahahahahahaha..
 
Kad die cantik tuuuu.. hmmmm
InsyaAllah.. K.I.V dulu..heee

3 comments:

Zara Nurhaidah said...

besa arga ntuk kad kawen mcm tu rm2 - rm3 > ntuk sekeping. kalo dah buat ntuk 200 - 300 ttamu ?? huuu. Masa kawen dulu, Zara potostat jer kad kawin pakai kertas rona roni..hehe. Yang pakai kad macam ni, Zara buat ntuk 50 org ttntu sahaja. Xnak laa abiskn duit bratus ntuk kad jemputan jerr.. kalo kena sponsor, ok laa.. hihihi.

me said...

tula kan. sy pun nanti nak potostat jer.. hehehh

Zara Nurhaidah said...

besa arga ntuk kad kawen mcm tu rm2 - rm3 > ntuk sekeping. kalo dah buat ntuk 200 - 300 ttamu ?? huuu. Masa kawen dulu, Zara potostat jer kad kawin pakai kertas rona roni..hehe. Yang pakai kad macam ni, Zara buat ntuk 50 org ttntu sahaja. Xnak laa abiskn duit bratus ntuk kad jemputan jerr.. kalo kena sponsor, ok laa.. hihihi.