Pages

Thursday, October 17, 2013

kongsi.

kongsi apekah?
apekah yang mahu dikongsikan?
harta benda? duit? isteri? suami? rumah? haha
SALAH semuanya.

Sebenarnya aku nak beritahu yang blog aku yang 99% dah berubah wajah ni juga telah bertambah tuannya.
Jadi bukan aku seorang sahaja lah yang menjadi penunggu di blog ini. Ada orang lain juga.
Siapakah?
Manusia lah..Kalau jin dia tak jadi penunggu blog..kahkahkah

Ok.
Persoalannya, Kenapa kongsi?
suka hati aku la..haha
Itu biadap punya jawapan..hehe

Blog ini aku putuskan untuk dikongsikan dengan seorang sahabat aku kerana dia tiada blog..hahahaha
Bukan dia taknak buat blog tapi ketiadaan masa..
Tapi..
Dia ada banyak idea untuk dilontarkan..
Rugi kalau idea yang dia ada berlalu seperti air terjun di Gunung Ledang yang tak tahu kemana arah tujunya..ceeewwaahh.
Kalau dia lontar kat aku boleh terpelanting aku..haha
Tapi kalau dia tulis di blog ini, boleh la aku baca sekali.. Aku baca taw.. ehehh.
Siapa dia? biar aku sahaja yang kenal sebab dia comel sangat..korang takleh kenal..kahkah.
so, kalau nak tahu siapa yang tulis setiap entry selepas ini, tengok signature.
Kalau ada tertulis signature SHURAIYA itu aku punye post,
Kalau yang sign tu Anuar Zain, itu bohong..haha
Kalau ada signature BUKAN SHURAIYA itulah pemilik blog yang selain aku..
okeh. yang penting sharing is caring gitu..hihi
sekian, untuk makluman.
bye.


No comments: