Pages

Friday, November 15, 2013

Bangga

Sumber gambar dari google
 
 


Oh, baru aku perasan kebaikan subjek paling aku benci dulu.
Inilah hasil nya.
Tahniah, junior.  Beliau sekarang adalah Pengasas Produk Jamutera. Produk kecantikan gitu.. dan kalau bukak laman web dia ada Ainan Tasneem duta produk dia. Tak caya g la tengok. hehe.

Mood : Bangga sebab budak DSK niiii.. hihi..

Notakaki : Rindu Lecturer usahawan..kehkeh.. dandan.. walaupun tak suka tapi aku ingat satu pesan Puan tu, katenye lebih kurang macam ni “usia paling sesuai nak mulakan perniagaan adalah dalam lingkungan 20-25 tahun, so awak semua dah boleh mula sekarang”.. hehe.. kitorang jual ape mase tu? kurma. sebab nak dekat puasa mase tu.. hahaha..

Seterusnya? InsyaAllah..



No comments: