Pages

Saturday, May 17, 2014

Happy Convocation Day!!!



Musim konvo ni aku pun nak menyibuk gak. haha.
nak ucap selamat konvokesyen pada semua yang berkonvo tahun ni..haha..

aku ni.. Lamo lagi.. haihh..
Tempek gambo diploma jela..

Aku harap dapat keputusan Degree nanti sama atau atas sikit dari diploma dulu..
diploma dulu dapat Pingat Ketua Jabatan.
Yola HPNM (sama macam CGPA jugak la) 3.60.. tapi..
Terpaksa sorok sebab kawan baik tak dapat dan taknak buat dia sedih..
Kecewa la jugak.. tapi membahagiakan orang lagi besar ganjarannye ye dok...

So, dari situ lah, aku berjanji dan berikrar nak amik degree n harap-harap kejayaan berpihak kepada aku juga nanti. InsyaAllah.. 
Amin...

Ok lah, tahniah ye korang dah konvo tu.. Aku bangga ngan korang dah habis dulu. hahaha.. Bye.

No comments: