Pages

Wednesday, December 31, 2014

Meningkat setahun..

Esok 2015...

Tahun ke 25 untuk aku..

Persediaan :

  1. menyediakan jawapan untuk soalan "bila nak kawen?". haha.
  2. mengelak dari bertemu makcik-makcik yang ada anak bujang single.hahak 
bukan apa, tak nak bagi jawapan dan harapan pelsu je kat memakcik tu semua.. kikikiku.. 

Semoga tahun 2015 ini, diberikan Allah lebih kematangan kepada aku, kesihatan yang baik, kekurangan berat, kekurangan stress (belajar sambil bekerja itu stress ye kawan-kawan). 

Segala kesilapan yang aku dah banyak buat sebelum ni takkan boleh dipadam, InsyaAllah takkan aku ulangi. kepada yang dah aku buat salah, terbagi yang tak sepatutnya, terambil yang tak sepatutnya juga, aku minta maaf.. 

Okeh, tu sahaja. mana ada sambutan, japgi nak tido dah. penat jawab exam konon. hahaha..

Selamat Tahun Baru 2015.




1 comment:

sari said...

trimakasih infonya,,
sangat bermanfaat,,
mantap,,.