Pages

Wednesday, May 25, 2016

Biskut datang lagi!

Assalamualaikum, 

Hai, aku kembali. hhahaha (cakap dengan siapa aku pun tak tau)
Dah lama tak update nih, sawang-sawang dah. hehe
sawang sangat.
Apa Khabar rakan-rakan semua?

Ini post pertama untuk tahun 2016.
Hehehehe

Sibuk sangat ye..
Yela, awal tahun haritu aku bercuti panjang selama tiga bulan.
Menjaga emakku yang sakit.
Pertengahan bulan april baru aku naik setelah emak semakin baik dan Dila take over pulak.
Tapi tak sempat nak update sebab sibuk dengan kerjaya. ceeewahh. haha

Dan 2016 adalah tahun paling sibuk setakat ni bagi aku.. Macam-macam perkara suka duka terjadi. 
Yang pastinya setiap duka pastinya disulami dengan kebahagiaan..
hehehe..
InsyaAllah.

Dan InsyaAllah tahun 2016 juga tahun aku bakal menamatkan status cik. hewhewhew.
sempat lagi dalam cuti 3 bulan aku ditunangkan. haha.. (ayat ditunangkan macam kawen paksa pulak)
nanti xlama lagi nikah, pastu sanding. wiwiwiwiwiw...

Semoga semuanya berjalan dengan lancarnya n target nak kawen 25 anjak setahun. haha
Takpe, dah jodoh tertulis umur 26 kan. hehehe

Nanti kalau sempat aku kongsikan plak pengalaman-pengalaman nak kawen untuk panduan sesiapa yang tak tahu. mana tahu dari sini boleh dapatkan maklumat ye tak. hehe

Itu saja untuk hari ini. sehingga bertemu lagi. hehe
Doakan semuanya berjalan lancar ye.
:)

No comments: