Pages

Friday, May 27, 2016

Cincin Tunang



Entry ini khas dibuat untuk Encik Tunang sebab.....

Dia beli cincin tunang tanpa aku dan aku sukaaaaaaa....

hahahaha...

Walaupun stress memilih tapi berbaloi untuk dia dan aku berpuas hati.  Awalnya taknak ada batu-batu.. tapi dia beli yang ada batu juga dan katanya orang kedai tu cakap pilihan yang dia buat adalah paling tepat.. hehehe.. tepuk tangan.... 

Kalau Korang nak beli cincin tunang ke, gelang kawen ke, rantai ke, barang kemas la senang citer korang pergi la kat Fara Jewels Jalan TAR, emas situ memurah je, upah die pun tak banyak.. Aku dah macam pelanggan tetap je kat situ. haha..

Ok la, tu je.. Lagi sekali, entry ni dibuat untuk aku simpan segala kenangan manis aku di sini.. tak nak kenangan yang manis tu berlalu begitu saja.. hehehehe..

No comments: