Pages

Friday, September 30, 2016

Samyang kali ke-2

Sumber Dari Google



Korang pernah makan tak Samyang Ramen? hahaha
Sesiapa dah makan mesti tahu kan, kepedasannya yang amat melampau tu..
Pertama kali makan haritu, memang aku rasa macam "dah, taknak lagi"
haha..
Tapi entah kenapa rasa teringin pulak nak lagi makan samyang ni.
Puas aku cari kat kedai kawasan rumah sewa, tak ada, hampa
Pergi pula Mercato Pavi, Pun tak ada, kecewa je..
Semalam pula, nak balik umah somi, singgah kedai groceries kat NU Sentral..
hehehe.. Jumpa!
Tapi yang tak Halal punya,, memula kecewa, tapi bila jalan, jalan, jalan,, haaaa
Jumpa yang Halal.. Aku pun beli la sepeket ada lima..
hehehehe
Sampai je umah somi, aku tanya dia nak tak..
Dia kata buat satu je.. sebab dia takut nak makan & dia takut aku makan sikit nanti dia kena habis kan.. hahahahahahaha...
Okey, aku pun buat satu, kongsi berdua. siap ada telur goreng.. hehehe
makan-makan sampai habis,,, eh tak pedas pun..hahahaha.. langsung tak rasa pedas.. kalau pedas pun biasa-biasa je.. tak menyengat sangat.. haha.. kitorang pun bergelak tawa la berdua.. sebab tak pedas macam haritu. hahaha
Pastu somi aku cakap nak buat lagi satu, tak cukup pula satu.. hahahaha...
ok, buat & kami pun makan la berdua.. hahaha
Pun tak pedas sangat jugak.. hehehe
kami pun buat kesimpulan, syarikat tu dah mengurangkan kadar kepedasan mee tu.. dan kami pun tersenyum simpul.. hahah.. tipu jer..

TAPI....

Effect nye... mendapat la pagi tadi.. hahaha
dua-dua sakit perut.. hahaha
Sampai tempat kerja aku mesej bagitahu dia aku sakit perut, dan dia pun cakap dia sakit perut.. hahahaha...
so, katanya next time nak makan kena tunggu hari cuti.. hahaha... aku pun akur.. hihihihiuuu..
ada lagi tiga,, boleh la tunggu hari cuti boleh buat. hehehe....

No comments: