Pages

Thursday, September 8, 2016

Saya Menang Kopi!




Alhamdulillah, dah lama tak masuk Giveaway kat blog nih, hari tu masuk rezeki, menang pulak.. hehe..

Dapat kopi Pak Belalang. Disebabkan aku adalah peminat kopi, so, aku gumbira teramat la, hahaha.. semalam balik umah laki, aku rasa sikit je sebab aku nak tidur, takut tak tidur malam lak minum kopi nih. haha.. yang pasti nya memang sedap.. hehe.. Bukan sedap je, tapi berkhasiat juga sebab ada kandungan herba-herba baik untuk kesihatan. nak tahu apa khasiatnya boleh pergi ke sini. (kopi Pak Belalang).. Menarik gak la kan. hehehe..

Terima Kasih kepada penganjur giveaway sebab buat Giveaway ni & menyediakan hadiah yang ohsem ni. hehehe.. lepasni buat lah lagi Giveaway. hehehe

Ok lepas ni dah boleh masuk lagi banyak Giveaway. hihi.

Bye.

No comments: