Pages

Saturday, October 1, 2016

Pelamin Nikah DIY

Disebabkan aku menggunakan pendekatan berjimat cermat, semua benda aku nak DIY.. hahahaha..
yang ni pelamin untuk bergambar lepas nikah, sepatutnya tak payah, tapi saje gedik nak jugak, aku pergi beli kain jersi pastu jahit scallop belakang tu, sepatutnya aku nak tirai belakang tu je, bunga-bungaan & lebihan kain depan tu aku tak nak, tapi ayahanda aku dah beli, terimaa je la, kalau ikutkan cuma ada tirai belakang ngan kerusi je.. hahaha.. tapi dah orang tambah-tambah ok je la.. hehe.. koboi betul aku nak nikah ni.. huahaha.. bukan apa,, nanti hujung tahun ada lagi pelamin, sanding so aku ingat nikah ni tak payah la.. hehehe..

oh ya, bantal2 bersusun tu aku jahit sendiri jugak.. hahaha.. eh, ko gila ape, bantal ko nak duduk tak sampai setengah jam sewa nya RM 50 satu... ish3.. baik buat sendiri.. hahaha.. dapat pakai sampai bebila.. huahahaha..

so, itu saja lah,, ermmm.. untuk nikah ni, takde nya makan-makan bersuap bagai.. haha.. pengantin nk makan amik sendiri, hahaha... so ringkas dan aku sukaaaaa...

Yang penting, alhamdulillah,, selesaii...

Next,, majlis resepsi pulak.. huhuhuhu...



No comments: