Pages

Friday, June 2, 2017

Ramadhan

Assalamualaikum...

Hai semuaa.. semualah sangat ye.. hehehee
Genap seminggu puasa aku na ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan AlMubarak..
Semoga puasa kita tahun ni menjadikan kita lebih baik dari sebelumnya.. aamin..
Menaip guna henpon ni payah sket. hehehe
Takde cter ape.. saje nak update. eheh..


Pertama kali Ramadhan sebagai isteri,, banyak perubahan berlaku. eh bukan banyak lagi.. berubah keseluruhannye la.. hahaha..
Dulu bangun sahur sukati aku je nk bangun ke tak.. sekarang sahur kena bangun, sediakan makanan untuk dua orang, tak bangun, rasa bersalah pulak. hahahaha
Waktu berbuka pun kena fikir untuk dua orang jugak.. makan ape, masak ape.. dedulu asal boleh je ikut tekak sendiri.. huhu

Baru le aku rasa perasaan mak2 masa bulan puasa.. nak kena bangun pepagi, masak itu ini.. huhu..
Letih gak le.. tapi bila orang yg kita serve tu takde banyak komplen.. syukurr...eheh..


No comments: